مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-03فرهنگي

پاسخ سازندگان «خوشبخت» به حاشیه های عروسک محجبه| امیری: قصد تمسخر حجاب را نداشتیم


تهیه کننده برنامه «خوشبخت» تاکید کرد: موضوع این برنامه خانه و خانواده و نقد سبک زندگی و رفتاری اعضای خانواده است و مخاطب آن بزرگسال هستند نه کودکان.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، چندی پیش تصویری از یک عروسک متعلق به برنامه تلویزیونی خوشبخت در فضای مجازی منتشر شد و طراحی و چهره این عروسک مورد انتقاد قرار گفت و برخی معتقد بودند که این عروسک چهره و طراحی خوبی برای یک برنامه تلویزیونی ندارد.

**امیری: قصد تمسخر حجاب را نداشتیم همین موضوع بهانه ای شد تا با پرویز امیری تهیه کننده و بنفشه بدیعی طراح و کارگردان برنامه خوشبخت گفت وگو کردیم.

امیری با بیان اینکه برنامه خوشبخت یک برنامه صبح گاهی با هدف پرداختن به آسیب های حوزه خانواده است، گفت: پخش این برنامه از دی ماه 1398 شروع شد و هدفش تعلیم موضوعاتی است که ممکن است به آسیب در خانواده و از هم پاشیدن آن منجر شود.

وی افزود: برای بخشی از برنامه که لازم بود مفاهیم در قالب نمایش به مخاطب ارائه شود و به عبارت دیگر مخاطب نمایش درمانی شود تا عبارت ادب از که آموختی، از بی ادبان محقق شود.

به همین منظور عروسکهایی طراحی شدند تا با مطرح کردن نکات منفی در یک فضای کاریکاتورگونه، خانواده ها را به اتفاقاتی که در ناخودآگاهاشان و در روابط میان زوجین، میان پدر و فرزند یا مادر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سازندگان «خوشبخت» به حاشیه های عروسک محجبه| امیری: قصد تمسخر حجاب را نداشتیم

پاسخ سازندگان «خوشبخت» به حاشیه های عروسک محجبه| امیری: قصد تمسخر حجاب را نداشتیم